Serap5252 Kızlar avakado malum çok faydalı çeyrek yediriyorum oğluma ama geri kalan hemen kararıyor dolaba koyuyorum Streçe sarıyorum yok siz nasıl şaklıyorsunuz ?
Deletedmom_9857 Serap5252 bende bekleyim şurda evet ya bende şaşırdım dolaba koyunca da soğuk olur diye veremiyorum 😏🌸
Brcstndg Serap5252 çekirdeği üzerinde kalsın. Kestiğiniz kısma zeytinyağı sürüp streçleyin. Kararma olmuyor. Zaten en fazla 3 günde tüketilmeli. Kararırsa da kararan kısmı incecik kesin alt kısmı yeşildir.
NekwaSultan Serap5252 video da görmüştüm kapali kaba kesik kısmı üstte kalacak şekilde koyup yanina sa o sekilde yarim kesilmis sogan koyuluyo. 3 gunde tüketilmeli ben denemedim🤗
AnneVeKuzusu Serap5252 çok az bi limon parmagımla sürüyorum zaten yakmıyo.daha dogrusu biz problem yaşamadık yanlş yönlendirmek de istemem.zaten kalan yarımın kabugnu falan soymuyorum orta kısmı açık kalıyo bi tek oraya sürüyorum
Zeynepeymen Serap5252 cekırdeğinden cıkarmayın uzerıne hafıf zeytnyag surup strecleyıp dolaba kaldırıyorm kararmıyor
Yalin Serap5252 cam fanuslar var,limon falan da konulan hani cam kapakli, pasabahcede var ona koyabilirsin. Ama avakado yine de cok bekletilmez😉