Eegg Kızlar merhaba kronolojik 5 ay düzeltilmiş 4 ay bir bebeğim var. Bişeuleri tutuyor ama uzanma yok eline ben vericem yada elinin hemen yanında olcak. Dönme hiç yok saga sola hafif bile dönmüyor canımı cok sıkıyor bu durum
Goncc Eegg benimde aynı şuan 4 ay 25 günlük ama 3 hafta erken doğmuştu hala uzanma yok ben eline verince tutuyor ağzına götürüyor ama uzanmıyor. 3 defa yüz üstü yatarken ters döndü ama o da tesadüfen oldu sanırım şuan hiç öyle bir çabası yok:(
Rahimesevda Eegg zamanla yapicaktir annesi bebeğinizi hiçbir bebekle kiyaslamayin her bebeğin gelişimi farklıdır ama bebisinizi destekliycek şeyler yapabilirsiniz uzanması ya da dönmesi için yardmci olabilirsnz sağa sola dönme gibi hareketler yapabilirisnz 🥰
kirmizibasliklikiz_ Eegg hic caninizi sıkmayın her bebek farklidir zamani vardir illa ki yapacaktir merak etmeyin 😊 benim ikizlerim var ikisi de farkli seyler yapiyor dert etmeyin 😊
Yamanikomm Eegg merhaba benim bebegim 6 aylik bu ay daha yeni uzanmaya basladi ole ayakalrini filanda hic agzina goturnedi bes aylikken bir kac yapti unuttu heralde herkesin gelisimi farkli oluyor elbet yapar merak etmeyin
Eegg Goncc bizde de tesadüfen oldu düşer gibi yüzüstündeyken terse bas kontrolüde iyi ama daha fazlası yok. Ayagınıda tutamıyor . 4-5 aylık bebekler görüyorum ayağıjnı ağzına götürüyor ister istemez kıyaslıyorum
Eegg Rahimesevda yapıyorum canım bagırıyor kucak şstiyor eşim gülüyor halimize tembel bu cocuk uğrasma diye🙄
Rahimesevda Eegg siz devm edin zamanla ayak uyduracaktir . Benim kızım çok erken başladı mesela herşeye o da insanı yoruyor. Yani bebisler nasıl olursa olsun bize yaranamiyorlar sağlıkları yerinde olsun da illaki yapiycagi şeyler değil annesi 🥰
Ayse_gokce Eegg canım her bebeğin gelişimi farklıdır benim kız 2 buçuk aylıkken sağa sola dönmeye başladı 5 aylık rulo gibi karın üstüne ordan tekrar sırt üstü yapıyor ama arkadaşımın çocuğun da yok bebekler en doğru zamanı bilir canını sıkma elbet dönecek
Eegg Rahimesevda işte yapmayınca insan saglıgı konusunda endişeleniyor iyi olduğundan emin olsam bende salarım zaten. annelik her an kafa karısıklıgı resmen😞
Buseliii Eegg merhabalar aynı durum benim oğlumdada var . 6 aylık düzeltilmiş 5 aylık canımı sıkıyor bu durum . Ne yaptınız ? Hepsini yapabildimi zamanla ? Elham yapılacak bi durum varmı ?
Goncc Buseliii oldu oldu hatta keşke olmasaydı diyorum artık bazen 😂 hiç merak etmeyin gerçekten kendi zamanları varmış hazır hissedince her şeyi yapıyorlar ben o kadar korkmuştum dönmüyor emekledi diyo 10 bucuk aylık şuan ve yürümeye başladı 😅