Tosbikella biz atlattık sükür ilaclarıni düzenli ver havasını da 3 saatte 1 verirsen daha iyi olur insallah benim bebegimin sacını yeni kesmistik keldi bere takmiyodum ondanda üsüttük eger cok sacı yoksa sende takabilirsin üsütmemeye calıs bol bol emzir terlemesinde doktorum evin ısısını iyi ayarla demisti ne cok sıcak ne cok soguk sıcaktata rahat nefes alamiyolar