Benim oğlum da doktor kontrolünde deli gibi ağlar , doktoru görmesi yeterli ağlamak için . Çünkü çok korkuyor . Rota virüs oldugunda 11 yerinden damar yolu aradılar ,bütün damarları patladı , en son mecbur kalıp tedaviyi red ettim yoksa hala 3 kişi ayrı bı yerden damar arıyorlardı . O günden beridir bırak doktoru hastaneyi görse asla susmadan ağlar . 🙄🙄 Ne alaka simarmak ile 😐