Merveceeee Güzel anneler günaydın bisey sorabilir miyim size abc bebek deterjani kullanip memnun kalan var mi acaba yada kullanip begendiginiz
dontsleppyunhappy Merveceeee günaydın canım. Ben hep duru granül kullanıyorum. Alerjik durumu varken minoris kullandım. Ama geçince yine duruya döndüm. Lekeleri çıkarmıyor o ayrı ama onun için de leke çıkarıcı sprey kullanıyorum. Yada çok bekletmeden atıyorum yıkamaya.
Begooo Merveceeee ben alerjik durumu varken incia sıvı bebek deterjanı kullandım çok memnundum alerjisi geçince de boron kullanıyorum toz katkısız olduğu için