Merhabalar, oğlum 27 aylık 90 cm, doktor kısa gelişim geriliği olabilir dedi zayıfta bi çocuk 12 kilo. Boyu hep önde gitmişti aslında nasıl oldu bende anlamadım. Ben persentile baktığımda normal çıkıyor ama yinede tereddütte kaldım sizin bebeklerinizin boyları nasıl ?