Asilahmet KucukAdamm anladım benim babamda var halaa var 49 yaşına geldi krem kullanıyor geçmedi İNŞALLAH oğlumun ki geçer 😪
KucukAdamm Asilahmet Valla eğer doktor ile geçmezse , egzamanin Osmaniye de ocağı varmış . Giden ve hastalığı biten çok var etrafımda . Oraya gideceğiz bizde .
MyEternalLoveNoyann Asilahmet aktarlarda satılıyor annem netten getirtiyordu ama hangi siteden di şuan çok emin değilim ama aktarlarda da bulabilirsiniz
Asilahmet KucukAdamm nasıl biryermiş orası yakın bizede biz Kahramanmaraşta oturuyoruz iyi gelme ihtimali çok yüksek ise götürürüz
Eymen20211 Asilahmet birkere daha çıktı sonra sabah akşam iki krelide sürdüm uzun zamandır daha tekrarlamadı. Ama ben ar ara sürüyorum kremi hep boşlamıyorum
KucukAdamm Asilahmet Allah için dua okuyan biri varmış orda . Ücretsizmis , eşimin arkadaşlarının çoğu gitmiş. Adam diyor artık ellerim yarilip kanıyordu . Oraya gittim geçti diyor . Tam yerini öğrenirim eşimden giderseniz
KucukAdamm Asilahmet Canım şimdi sordum . 2 ayrı yer varmış . Biri vefat etmiş diğerinin yerini de kaynimin müşterisi biliyormuş . Numarası yok ama sürekli geliyor dedi . Geldiğinde sorcak ogrencek . Sana mutlaka haber veririm .
Eymen20211 Asilahmet keşke belki de bitmiştir bilmiyorum ama haftada iki kere sürüyorum yine bir süre daha gözlemlerim çıkmazsa sürmem 🙄
MyEternalLoveNoyann Asilahmet işte onu bilemiyorum doktorunuza bı danismanizda fayda var bence yada kuzenim çocuk doktoru müsaitse ona da bı sorabilirim doğal sabun bı zararı olacağını pek sanmıyorum ama yinede sormakta fayda var tabikide
ecemm-6161 Asilahmet ectopix krem linola losyon verdi ve kaşınmasın diye de zaditen damla verdi canım