Kızlar ben hamileliğimin sonlarına kadar bakımlıydım cildime kil maskeleri gül suları saçlarıma yağlar falan ama 1 yıl oldu bakımın b’si yok malum yorgunluk halsizlik özgüvensizlikte oldu baya. Sizden cildinize nasıl bakım yaptığınızı öğrenmek istiyorum günlük ve haftalık mesela saçta olur… En azından günlük ve haftanın bir günü kısa bir rutin oluşturmak istiyorum saldım kendimi oldukça. Makyaj zaten yok, cildim ve saçlarım sağlıklı olsun istiyorum. Ben eskiden haftada bir ya da iki kere yeşil kili suyla macun kıvamında yapıp biraz limon damlatırdım 15 dk bekletirdim cildimde. Saçıma da argan yağı sürerdim en çok yaptığım bu ikisiydi. Var mı sizin “tek bunu yap harika sonuç alırsın” dedikleriniz?