ertanmut hayır benm bebeğimide sadace o bölgeyi uyusturdular gayette güzel cıktı özellde yaptır bence hiiçde üşümemişti sıcacıktı
ertanmut bu arada kağıthanedeki derinderede yaptırdım 1090 lra verdim üç saat odada kaldık snra taburcu olduuk
Kazra 17ekiim bende oglumu iki aylikken sünnet ettirdim cok rahat oluyor ne kadar erken o kadar kolay canim. Ben almanyada yasiyorum ama erken yaptirmani tavsiye ederim 😘
ipek3407 17ekiim evet sadece pipi bir ay oldu fiyat aynıdır diye düşünüyorum bayada tercih edilen bir doktor