Egemenim64 elcn4139 Bende 1 yemek kaşığı yapıyorum ev içinde hep 1 litrelik kavonaza 1 kalık maya şeklinde yapıyorum
sedanurhs Küçük bebek kavanozlarına koyup mayalıcaksanız bi çay kaşığı koyuyorum ben bütün kavanozlara sonra günlük olarak tükettiriyorum.