Goncaaaaa Oglumun sürekli burnu akiyor içtiğini kusuyor ateşi kontrol ediyorum şuan ateşi yok gözlerinin etrafı kizardi ne yapmam lazım yardım edin
Zormama Goncaaaaa gunleri bile ayni bebeklerimizin, maalesef benimki de hasta, doktora goturun mutlaka ger hastalik atesli seyretmiyor benim bebegimin de atesi yok, oksuruk burun akintisi var
Goncaaaaa laliko35 gece bisey yoktu eşimde işte ateş olmadığı için onu da telaşa sokmamak için bisey demedim doktora goturmedim
Goncaaaaa Zormama size de çok geçmiş olsun en iyisi doktora gitmek ozman inş. Bebeklerimiz sağlıklarına hemen kavuşurlar
Zormama Goncaaaaa amin insaallah🙏 Aynen goturun cunku zor iyilesiyo bebekler uzun suruyor bayagi bizim 8 gun oldu, masa da antibiyotik bakisip duruyoruz pnömoni olmasin diye verdi doktor ama kiyamadik vermeye sanirim bugun kullanmaya baslayacagiz😔
Goncaaaaa Zormama doktor kullanın dediyse verin tabiki yeğenim 2 aylık o da hastaymış salgın var sanırım