Ben kızıma emzik olarak avent verdim hemen tuttu ama emziğe çok alışık bir bebek olmadı ve bıraktı kendi kendine. Biberon olarak avent meme reddi yapmadı ama zamanla o biberonu reddetti. aventte başlık bulmakta çok zor. şimdi lansinoh kullanıyoruz bi sıkıntı yaşamıyoruz.