Minasmomy Merhaba arkadaşlar ,kızım 11 aylık .Yaklaşık bir aydır yarım saatte bir uyanıyor .Zaten saat 22:00 civarı uyuyor .Ve gece 1 ile 3 sularında uyanık hep .Doktorumuz momys bliss önerdi .Kullanan var mı ? Ve bu durumu yaşayan var mı
Sgma Minasmomy kızım 3 aylık ben yaklaşık iki haftadır kullanıyorum uykusuna herhangi bir etkisi yok ama gazına iyi geldi