Merhaba kızlar oglum 5 aylık ve gece çok sık emmeye kalkmaya başladı aclıktan degil ve bu alışkanlık haline geldi sanırım yoksa uyuyan bebektir normalde. Bu yüzden budizzz almayı düşünüyorum belki işe yarar kullanıcılardan yorum bekiyorum yardımcı olurmusunuz acaba 🙏🌸