Hanımlar günaydın eşimin kardeşi 13 yaşında doğuştan sorun olmayıp küçük yaşlarda komşusunun oğlunu (kekemeymis çocuk) taklit ederken kendisi de alışkanlık haline getirmiş hastaneye goturseler de doktor durumun geçici olduğunu ileride düzeleceğini söylemiş ancak yıllar geçti aksine daha da gerilemiş durum. Pandemi zamanı yeni evliyken evlerine yakındim yanımda sürekli kitaplar okutup balonlar sisirtiyordum (bunların iyi geldiğini düzelen bir yakından öğrendim ve internetten baktım) biraz düzelme olmuştu ancak net bitmiyordu. Dün kayinvalidem daha da kotulestigibi iki cümleyi bile zorla anlatabildiğini söylüyor. Veli toplantısında öğretmeni derse katılmadığıni söylüyor aslında çalışkan bir çocuk sanırım alay edilir diye katılmıyor. Lafı çok uzattım kusura bakmayın bu konuda öneriniz veya tecrübeleriniz varsa yardımcı olur musunuz 🤔🥺