Mucizemsin21 Kızlar her biberonu denedim cuk cuk sesi ve ağız kenarından sızdırma artı genzine kaçma olayı oluyordu şuan mamajoo aldım ve hepsi geçti çok şükür ama 120 cc mamayı 25 dakka uykuluysa 40 dakkada filan bitiriyor akış hızı bi fazla olan ucundan alıp denedim bu sefer tekrar sızdırma cuk cuk sesi genze kaçma oldu mecbur aynı uçla devam ettim bu kadar uzun sürede yemesi sorun mu mamada soğuyor haliyle 😏
Purpura26 Mucizemsin21 Bende sana yorum yapıyım canım 😃 o süre çok uzun 15 dakika da bitiriyorsa ideal diyorlar. Benim oğlumunda yanağından sızıyor hafif. Yani 40 dakika çok uzun bence hem mama soğur. Sen orta akışa alıştır bence artık. Cuk cuk ses gelsin hem nolcak 😃
Oykuaygun Mucizemsin21 kaç aylık? 4.aydan beri orta akışlı veriyorum ağzının kenarından çıkıyordu ama genze kaçma olmadı yastığa yatırıp verdiğim için sanırım
DBurcuE Mucizemsin21 Oğlum 5. ayını bitiriyor hala yavaş akış emzikli biberon kullanıyor, 10 dk.da temiz. 🤣 Chicco kullanıyorum, hiç problem yasamadim, denemesiyseniz bi deneyin derim. 1 ay sonra biberonu buyutup orta akış emzige gececegim.
Mucizemsin21 yookkdahaneler ya mamajoda rahatız çok şükür ama geç bitiyo maması o bi soru mu diye takıldım
Mucizemsin21 Purpura26 ay var evde orta akış uç onda 10 dakka da bitiriyor ama o sesi duyunca rahatsız oluyorum ememiyor diye yani bana zararı yok o sesinde bebeğim zorlanıyor diye tekrar 1 numara ucu taktım alışırmı dersin onu kullansam
Mucizemsin21 Oykuaygun 3 aylık canım hızlı emiyor hızlıda akınca genzine kaçırıyor yada ağız kenarından sızdırıyor bide kavrayamıyor gibi cuk cuk damağından kaçırıyor ama bir numara uçta bu sorun olmuyor sadece çok yavaş bitiyo maması ağzındayken biberon soğuyor yani 30 dakka da bitiriyor 120 ccyi bizimkide yastıkta yiyor bizim yattığımız yastıkda popoya kadar yatırıyorum öyle yiyor canım
Mucizemsin21 DBurcuE ya chico avent lansinoh wee ve daha bi sürü marka biberondan mamajooyu sorunsuz aldı ama yavaş içiyor işte mama ağzındayken soğuyor orta akış ucu var geçen gün denedim 10 dakka da bitiriyor ama cuk cuk ses çıkıyor damağından kaçırıyor hızlı emince genzine kaçırıyor ağız kenarından sızdıryo bende tekrar 1 numara başlığı taktım onda öyle yapmıypr
Oykuaygun Mucizemsin21 30-40 dakika çok fazla demekki bebiş zorlanıyor mamayı içerken. Ben belden yukarısını koyuyorum yastığa. Popodan koyunca gene yatar pozisyon oluyor. İstersen birde benim dediğim gibi dene. İçerken o da yoruluyordur :)
kirmizibasliklikiz_ Mucizemsin21 40 dk cok ya.. benim bebeklerim de arada genzine kaciriyor yanaktan sizma da oluyor cuk cuk sesi de var ne olacak ki rahat iciyorlar sonucta.. bence 40 dk cok uzun
Mucizemsin21 kirmizibasliklikiz_ bencede çok gece tam bi kabus uykulu uykulu 😂 gündüz neyse de orta akışı taktım onunla 10 dakka 15 dakka da bitiriyor ama dediğim sesler sızdırmalardan dolayı tekrar kendi ucunu takmıştım alışırmı dersiniz onunlamı versem
Yamanikomm Mucizemsin21 Ben mamajooo kullaniyorum m suan basligimiz bebehim 7 ayin icinde L basliga gecicem
Mucizemsin21 Yamanikomm biz s kullanıyoruz m beden uçta aldım s bedenle 30 dakka 40 dakkada bitiyor m bedenle 10 max 15 dakkada ama cuk cuk ettiriyor kenardan sızdıryor diye s bedeni geri taktım onunla çok uzun sürede içiyor mama ağzında soğuyor
Mucizemsin21 Oykuaygun kafayı dik yapıyorum canım yatar pozisyon olmuyor onu ayarlıyorum da orta akışa geçiyim en iyisi bi bugün deniyim bidaha 😂
Mucizemsin21 kirmizibasliklikiz_ şimdi başlicam canım 😂inşALLAH alışır alışmazsada yapcak bişey yok 😅