Arkadaşlar belki 20 gün önce doktora gittik ozaman hafif gribal enfeksiyonu var iki üç gün serum takalım buhar ver on gün atlatır dedi şimdi yine gittik iyice artmış yine serum vermeye başladı doktor ama çocugun gözlerinin altı morarıyor o kadar huysuzki aglamaya bile gücü yok sürekli bagırıyor salya sümük hapşuruk öksürük birde bagışıklık testine baktı dün doktor baya düşük bagışıklıgı ondan iyileşemiyor dedi. Ne yapmalıyım yardım edin doktora gidip düzelmiyor bu çocuk serum yeterli gelmiyormu günde bir kere flanmı demeliyim. Böyle bir durum yaşayanınız varmı bagışıklık nasıl yükselir yardım edin elim ayagım tutmuyır artık