aselinannesi2 Kış geliyo malum kızımda üzerini örtyorum bakıyorum ki açmış geceleri çok yapıyo ve öyle üşüdüğü de oluyo. Sizler de de böyle sorun varmı güzel anneler . Varsa nasıl çözüm buldunuz..🤔
Zeyna_ aselinannesi2 uyku tulumu oda dicakliginiza göre alıyorsunuz. Sonra yorgan kullanmsfan giydirip yatırıyorsu,. Üşüdü mü derdi yok :)
Security23 aselinannesi2 benimki hiç üstünü örttürmüyor maksimum 5 dkka snra uyanyr hiç sevmyr örttürmüyor bende napcğmı şaşrdm sık hasta oluyr ztn
aselinannesi2 1kralice Uyku tulumu nasıl ben de hiç kullanmadım onu giydirince terleyip üşürmü nasıl olur 1kralice
1kralice aselinannesi2 canım bende çok net bilmiyorum e bebekten alacağım haftasonu, aldıktan sonra sana yazarım
Deletedmom6261 aselinannesi2 kesinlikle uyku tulumu alin ben iki senedir kisin kullaniyorm kafam cok rahat klima kullaniyoruz biz seneye dogalgaz gelecek insallah lcwdan aldim 2.t tog cok memnunum klimayo 23 dereceye ayarliyorm tulumu goydirip uyutuyorum eviniz sicalsa tog degerini dusurdbilirsiniz
Hirab Valla benim kizimda hayatta örtmez peteği yakıyorum gece odanın kapısını kapatıyorum sıcak oluyor öyle anca 🤯