Merhaba , pda sorunuyla karşılaşan var mı kızım 15 aylık kalbinde 2mm delik vardı dün çocuk kardiyolojisine gittik kapanmış çok şükür ama kapanması gereken bir damar henüz kapanmamış eğer kapanmazsa kalbinde büyüme yaparmış ama henüz büyüme olmadığı için doktor 6 ay daha bekleyelim dedi yine kapanmaz Ve büyüme başlarsa anjiyo yapıp kapatacakmış var mı aynı şeyleri yaşayan bu süreç nasıl geçti 😣😢