bus1 10 aylık bebeğim bugün sünnet oldu siz neler yaptınız kızlar kaç güne iyileşti bide hangi krem falan iyi geldi ne önerirsiniz rahat atlatmak için
ecemm-6161 bus1 canım doktorun ilaç vermedi mi ilaç veriyorlar merhem falan ilk 3 gün biraz zor ondan spnra rahatlıyorsun kendi kendine dikişler düşüyor
Oykuaygun bus1 ilk gün 4 saatte bir calpol verdim 2.gün 2 defa verdim sadece. Garmaston pomad ve kantoron yağı sürdüm
Mom44454 bus1 biz de 10 aylıkken olduk köpük bardak kullanın doktor bize sarı kantaron yağı vermişti bide bi kremdi de adını unuttum ikisiyle çabucak toplamıştı