Moonlightttt Kızım çok fazla ağlıyordu. Bir gece doktora gittik. Her zaman olduğu gibi ağlıyor deyince bebeğiniz kolik deyip verdiler. Damladan sadece her sabah akşam iki damla verdi. Hala da bitmedi. Hatta uzun zamandır kullanmıyorum. Demem o ki çok bağlanma ilaca. Bugünler geçecek de ve olabildiğince sakin geçir canım ☺️