baharuraz Purpura26 bebeğin küçük daha az akışlıyı almalısın . Biz kullanıyoruz o kadar çok memnun kaldım ki setini aldım seveceksiniz …
Purpura26 baharuraz Araştırdım da canım orta akış 3+ aymış. Biz de zaten şuan diğer biberonda 3+ ay emzik kullanıyoruz
BirDemet Purpura26 Bebeğim biberondan sütünü içerken anlamadığım şekilde sürekli bir yerlerde sızdırıyordu bu sebepten hiç memnun kalmadım.