Merhaba kızlar. 4 aylık kızım var. Bu zamana kadar bebek arabasına lüzum yok düşüncesindeydim. Fakat gördüm ki bebek büyüdükçe gerçekten büyük ihtiyaçmış. Hantal olmayan, kaliteli ve çok pahalı olmayan hangi arabaları tavsiye edersiniz? Binlerce çeşit var. İnanılmaz kafam karışık. Rica etsem yardımcı olur musunuz?