Askin Merhaba kızlar benim 2buçuk bebeğim var ve emziriyorum bugün regl oldum normal mi sütüm kesilir mi acaba
Kbrabrn123 Bende aynı 2 sylık bebeğim var regl oldum iki gündür sütüm çok azaldı kesilme değil ama azalma oluyor yani bnde oldu
matmazeliingunlugu Bende bebeğim 6 aylık olunca oldum ilk adetini ve çok fazla oluyorum sizde de öyle mi. Bi taraftan da cerazette kullaniyorum o yuzden mi boyl3 anlamadım. Valla depend kullanmaya başladım artık ped yetişmiyor.🤦♀️
Aysimaaa matmazeliingunlugu uzun zamandır olmadığımizdan kaynaklı heralde benimde çok oldu beş aylık bebeğim yeni oldum bende ama süt kesilme değilde azalma oluyor evet. Çok gelmesi de normal dir bence.
matmazeliingunlugu Aysimaaa hii biraz içim rahat olabilir o zaman.😬 bakalım 10 günü geçerse dr a giderim. Çocuk gece yarim saat saat başı uyanmaya başladı doğru düzgün emmiyor zaten bide sütüm mu azaldı diye düşünüyorum artık.🙄🤦♀️
Nagisarslan Benimde bebeğim 3 aylıkken regl oldum. Regl olmadan bi kaç gün önce ve regl sürecinde sütte ciddi azalma oldu ama sonra normale dönüyor.7 aylık bebeğim hala böyle devam ediyor.