Bebeğim 2 ay 11 günlük. İlk doğduğunda fln hep beşikte yattı ama sonra reflü yatağı bağımlısı oldu.yatakta yanımda o yastıgında yatıyor. Gündüzleri ise elektrikli anakucağında genelde. Beşiğe koyduğum an çok kısa zamanda gözlerini açıyor.yani hep başında beklemem gerekiyor kıpırtıda sallamam için.bazen sallasamda uyumuyor ya neyse.
bu anakucağında da iki büklüm mü kalıyo diyede düşünüyorum sonuçta düz değil ya.beli boynu etkilenirmi.
gündüz uyuttuktan sonra anakucağına koyup kendiliğinden sallanıyor az kademede.daldığını düşündüğümde kapatıyorum.kıpırdanırsa gene açıyorum hafiften sallanıyor.genelde sallanması da olumsuzluğa yol açarmı sizce?