Hanımlar şuan yarım gün çalışıyorum aralıkta bitecek ve kızım şuan dört aylık sizden bana fikir vermenizi istiyorum Aralık ayında süt iznim günde 3 saat olacak acaba tüm gün çalışıp iki gün gitmesem mi yoksa her gün gidip 2 de çıksam mı süt sağma işim nasıl olur tüm gün bilemedim emmeyince sağımla sütüm azalır mı nasıl yapayım sizce