efulim Merhaba güzel anneler günaydın kızımda yemek problemi var spiraktin şurup iştah açıyor diye duymuştum aranızda kullanan etki gören var mı 3 yaşında kızım 😊
Ayazhan-1302 efulim biz kullanmistik hastalık sonrası istahsizlijta doktorumuz bir hafta kullanın demişti 1 hafta olmadan iştahı toparlanın bırakmıştım hala hastalanınca kullanırım bnce etkili