Samedm Merhaba kızlar kizim 2aylik olucak mama sut diye beslenyoruz geceleri kalkip mama yemyor bende uyandirmiyom.normalmi kalkmamasi?ac kalmasi🙄
Lulemom Samedm valla benimki de hiç uyanmıyor. 5-6 saat geçince ben uykuda emziriyorum. Dün gece uyumuş kalmışım. 7 saat aç kalmış ama yine de uyuyordu. Gündüzleri öyle değil. Acıkınca uyanıyor hemen. Ama geceleri uyanmıyor 🤷♀️
Pamukprenss Samedm aman elleme canım . Uyumuşken sende yat uyu. Acıksa ağlar sızlar. Bu sefer sürekli kalksa niye kalktı diceksin tadını çıkar🤣
Anneyimm2 Samedm 2 bucuk aylık benimde oglum aksam 10 da yatar saat bası uyanıyor sbaah 4 den sonrada hıc uyumuyor keske bizde uyusak 😔
Emirinannesiiiiiiii Bebeklerin beyin gelişimi için gece uykusu çok önemli. Uyanmıyorsa uyusun. Sarılık olmaz artık o yüzden endişe etmeyin ❤️ Benim bebeğim 3 saatte bir kalkıp besleniyor. Keşke bebeğim de uyusa😂
Kar-tanesi Benim bebeğim sekiz günlük ve ben sekiz gündür zombi gibiyim. Gece aşırı derecede zorlanıyorum dün gece bebek sürekli kucağımdayken uyuyaklmışım çok fenayım dayanamıyorum
Alpannesi11- Kar-tanesi bende öyleydim ilk zamanlar uyuyan eşime bile sinir oluyordum ben niye uyumuyorum diye ama sonra geçiyor, simdi biz bir aylık olduk fırsat buldukça uyuyorum ilk zamanlara göre daha rahat oluyor içiniz rahat olsun 🙏🏻