cinarinannesiiii benim kızım 5.5 aylık ve bir ara öyle gibi olduydu.. Üstünde durdum.. Çalışmalar yaptım ve sonuç :durmuyor 🥰sağlıklı olsun önce.. Önce bi çizelge yap.. 1 saat dönme çalışması.. 1 saat yürüme.. Gibi gibi.. Pes etme sakın.. Çoğu annelerimiz pes ettikleri için bazı şeylerden çok zorlanıyorlar.. Asla çocuğunu problemli gibi görme.. Psikolojik olarak bebeğimle vakit geçiriyorum diye bilinç altına bunu gönder.. Eğer problem li.. Sorunlu diyerek çalışmalar yaparsan sonuç itibari ile istediğini yapmadığında daha çok hırçınlaşacaksınız, üzüleceksiniz..bazı çocuklar çok tembel, ben 2 yaşında yürüdüm ve üşenmişim.. Büyükbabam beni zorla yürüttü ve 1 haftada yürümüşüm😁Haydin kalkın ve çalışmalara başlayın, canını sıkma güzel anne❤️