Kızlar bebeğim 7 aylık sürekli hasta oluyor ama bu gece öyle kötüydü ateşi yok görünürde tek burnu akıyordu ama 1 dk bile uyumamış ağlamış hala da durmuyor huysuz kucakta bile durmuyor kafayı yedim yiyecem neyi var. Dun ateşi vardı şurup verdim oda yoktu şuan gördüğüm tek şey burnu çok akıyor
İlk defa böyle yapıyor 😔 birşey de yemiyor mamayi zorla veriyorum içmiyor