Kızlar ben 5 gün önce falan kürtaj oldum bebeğim dış gebelik yaşadığı için kendisi gelişmişti ama kalbi atmıyordu bende dün dedim Bi test yapayım çizgi nasıl çıkacak hormonlar düşmüşmü diye ama hala iki çizgi çıktı belirginliği eskisi kadar kırmızı değildi ama bu hormonlar ne zaman düşer acaba birde kontrolüm var rahimde kürtaj sonrası kan toplanması olursa alacaklarmış nasıl yapılıyor acaba bayıltılarakmı bilgisi olan var mı 😊