HKyhn Bebeğim tam 5 aylık bir haftadır geçmeyen ishali var. Ama keyfi yerinde. Ateş kusma huysuzluk vs yok. Yaparken çok gürültülü yapıyor ve zaman zaman da köpüklü. dişten olabilir mi diye düşündüm. Yaşayan var mı ?
Darknight HKyhn 1 hafta çok uzun bı süre doktora görürseniz iyi olur sıvı kaybı olabilir bir de köpüklü diyorsunuz beklemeden goturseydiniz