-Eliz ben lc waikikinin uyku tulumundan aldım. 2,5 tog . Kışın evim doğalgazsız olduğu için geceleri 10 dereceye kadar düşebilir . O yüZden 2,5 aldım. Ama 20,21 derece civarlarında size 2 veya 1,5 tog yetebilir eviniZde kalorifer varsa eğer. Çünkü biz 2,5 togu 20 dereeclerde giyince içünde sadece zıbın oluyordu sabah kalktığında yanaklarında isilik oluyordu ve göğüs kısmı kızarmıştı oğlumun. O yüzden size çok kalın kaçar