BurcuGorkem Hangi damlayı kullanıp memnun kaldınız uyurken bile hep sıkıştırıyor kendini, kimyon içiyorum reZene içiyorum faydası yok
Hamdis08041988 BurcuGorkem her bebeğe gore degisiyor canim malesef damlalar. Bizede sab simlex iyi gelmisti. Bendevyediklerime cok dikkat ederdim. Youtube den bebek gaz masaji videolari izlerdim cok ise yaradi
gzm123456 Biogaia damla ve Nurse Harvey’s şurubu dönüşümlü vermiştim.Çok rahatlamıştı.İnşallah size de iyi gelir.😊
Sosyolog_ Sam simplex ve relactaz almıştım. relactaz ı doktor yazdırmıştı ..bebekler genellikle anne sütündeki laktozu sindiremedikle için gazları oluyor size tavsiyem doktora gidin en iyi çözüm o 👍🏻