Bedsssss https://resminiz.com/r/rSjrn https://resminiz.com/r/rSXLm 43 gunluguz ve bebegimin göğsü böyle sert ve sis gbi duruyor yani sanki bir iki yaşında çocuğun göbeğiymis gbi gerçi geçen çocuk doktoruna rutin kontrole gttk heryerine baktı herhangi olumsuz bsey olss söylerdi dmi Bide göbek deliği byle olmis ktu bsey mj acaba nrmalde beyazdı smdi bu renge dönmüş mu kanamis mi anlayamadm ama kan da yok
hakanebru_ Bedsssss benim oğlum da böyleydi canım zamanla normale dönüyor koyuluğu da zamanla geçiyor oğlum 9 aylık hala az bi koyuluk var şişliği geri çekildi ama o o kadar uzun sürmüyor elleme bişey mi oldu diye mikrop falan kapmasın 🌸
Mom44454 Bedsssss rengi bizimde aynı 5-6 doktor gördü yorum yapan yok kötü bir şey olsa söylerlerdi karın muayenemiz yapıldı
Eelcinn Bedsssss bebeğiniz gazlı bir bebek mi ? Benim kızımın da böyle oldu göbek fıtığıymış gazdan olmuş gazı geçince kendiliğinden geçecekmiş doktorumuz öyle dedi.
Bedsssss hakanebru_ benim oğlanın göbeği normaldi ama iki gündür bu renkte Sonradan olduğu için endişelendim
hakanebru_ Bedsssss bi doktora göster istersen için de rahat etsin çok el sürmeyin gazlı bezde koyabilirsin üstüne bir süre
Wonderm Merhaba göbek fıtığı gibi duruyor. Korkmayın benim bebeğimde de vardı 1 yaşına kadar geçiyor herhangi bir ağrı ve ya sıkıntı çıkarmıyor
Moonlightttt Merhaba bilemedim açıkçası bebeğim çok gqzliydi karni taş gibi olup siserdi ama bu farklı sanki. Bir şey yoktur da sağlık ocağına da olsa görürseniz iyi olur diye düşünüyorum
guneskorsi enfeksiyon vs durumu da olabilir göbeği şişti diyorsunuz ve renk değişti diyorsunuz en iyisi doktora götürmeniz bir an önce