Ashly90 4 ay 6 günlük bebeğim son 10 günde 50 gr almış sadece . Meme reddimiz var . Lansinoh natural biberon aldım ama o da aynı olucak sanırım. Kaşık biberon yada alıştırma bardağı ile mi versem mamayı :(((
Ces Ashly90 hiç mi emmiyor belki geçici bir süreçten tekrarsan deniyor musun emmesi için üzüldüm ya :(
Elele Ashly90 kaşık biberon kullanmadık ama bi aydır alıştırma bardağı kullanıyoruz biz de meme reddinden dolayı başladık meme reddi başladı ikinci gün bıraktım biberon u başka alternatifler denedim aştık çok şükür şimdi alıştırma bardağıyla devam
Deleted0089 Ashly90 kaşık biberon bi ise yaramıyor alıştırma bardağı da Chicco öneririm aventin kini çekmekte zorlanıyor bebekler ilk basta
Ces Ashly90 biberonların hepsi aynı biraz daha anne memesinden uzaklaştırıyor diye biliyorum canım içimi daha rahat bebeiş yorulmuyor
Elele Ashly90 bebedor soft spout kullanıyoruz başta çok zor çekiyodu ama benim canavar genişletti ağzını :) değiştircem ağzını en kısa zamanda