Elaninannesi2021 Kızlar bebeğim 5 ay 10 günlük. Geçenlerde sağlık ocağına kontrole götürdüm. Ebemiz kan ilacı verdi Vegaferon kızım 3 gündür kaka yapamıyo deli olcam ebe kan ilacından olabilir dedi. Başına böyle gelen var mı. Nasıl kaka yapıcak bu bebek😒😒
Turuncukafa15- Elaninannesi2021 doktorumuz bize önermemişdi içinde paraben var asla kullanmayın dedi. Sidefer marka almışdık ☺️ Bence kullanmayın
Yasemin38 Elaninannesi2021 yan etkisi oluyor canım kabızlık huzursuzluk kusma kanlı kaka gibi. Ben kullanmıyorum. Ocean mikrofer kullanıyorum
Ozgekutay Elaninannesi2021 kabızlık kusma gibi yan etkileri var ama onu kullanmıyorum ben oğlum onu içerken dahi kusuyordu.ocean microfer kullanıyorum iki aydır. Gayet güzel memnunum. Kusmuyor oğlum içerken.
Yusufagahinannesi Elaninannesi2021 ben bıraktım kan ilacını hemen yaptı ertesi gün. Kullanmıyorum artık
Eda98 Elaninannesi2021 bizde sidefer aldık Dr önerdi biraz pahalı ama kaka sorunu yk bazen oluyor bnce yeme içmeden kaynaklı
Turuncukafa15- Elaninannesi2021 duymuşdum ama ben hiç kullanmadım onu direk sidefer markaya başlamışdık.
Turuncukafa15- Elaninannesi2021 yediklerinizi takıp edin birde anne süt alıyorsa bebeğiniz 10 güne kadar yapmaması normal sayılıyr
Elaninannesi2021 Eda98 şimdiye kadar hiç kabız olmazdı kan ilacına başladı 3 gündür yapamıyoruz. Ama keyfi yerinde öyle ağlama sızlanma da yok
Eda98 Elaninannesi2021 anne sütü alanlar 10 güne kadar normal diyorlar bi hafta da yaptı da oldu her gün yaptı da belli olmuyor sidefer fena değil güvenli temiz güzel bnce
elanur-sanis Çay kaşığı ile biraz zeytin yağı içir karnini yumşatır yapmasına yardımci olur cnm kabizlık ona sanci yapar cocuk rahat etmez
Kimkibu Elaninannesi2021 doktoruma yazdım gecen gün bizede verdiler aynen şu mesajı yazdı🙈 Vegaferon iyidir. başlayabilirsiniz. Bazen karın ağrısı yapabiliyor. O nedenle ilk gün 1 damla verip günler içinde arttırarak gidin. günde 1 kez 6 damla vermek yeterli olur.