Kızlar oğlum 11 aylık. Balon, top, kitap, kedi,su, muz gibi kelimeleri söyleyip getir dediğimde getirir, hadi yürüyelim dediğimde yürüme arkadaşına doğru gider ama sadece baaaabaaa, dedeee gibi kelimeleri söylüyor. Biliyorum daha erken konuşması için ama yinede merak ettim ne zaman 2 kelimeli cümleler kuruyorlar. Hiç TV izletmem hep konuşurum bu arada.