GoktugTkn emzirirken kanal tedavisi yaptırdım , ilk 2 saat emzirmiyorsun sonra ilk sütü sağıp atıyorsun sonra emzirebilirsin demişti öyle yaptık sorun yaşamadım . Antibiyotik içinde doğumdan hemen sonra kadın doğum doktorumuz yazmıştı onu kullandık , diş içinde kullandım eğer iltihap varsa antibiyotik olmadan geçmiyor