aysss_ Merhaba kızlar beni kızım 4 aylık ve 3 aydır sağ göğsümü emmiyor ve ben sıktığımda böyle katı halde yapışkanımsı böyle yapış yapış oluyor ellerim normal mi acaba , böyle sıksam hep tekrardan süt akışı olur mu bilen varsa cevaplarsa sevinirim 🙏🤲
Ecrinnkk aysss_ bildiğim üzre süt kanallları tıkanıyor böyle nasıl desem sütteki kaynak gibi kotu kıvamlı oluyor süt sağıp devir dayaım yapılmalı diyebiliyorum