Elifhfsa Benim öle çok kanamam olmadı 44 günlük olcaz bugün peçete kan geliyir normal mi telaş yaptım bitmesi gerekirken devam ediyor
Kuzumveben Elifhfsa 42 gun surmustu benim 43.gun bitti doktoruma muayne oldum cok mu yogun yoksa akinti gibi mi 40 gunu gecenler var telas yapma canim yinede doktoruna soe bi zaten muayne olmaya gidiceksindir kanaman bitince
balannesiii Elifhfsa geçebilir canım kesik kesik geldiği izin uzun sürebilir 40 günden cok asırı gelmiyosa tabi bnmde 43 gün sürdü 10 günden sonra hep peceteye geldi sadece
Kuzumveben Elifhfsa son zamanlar az az oluyor benimde son 15 gun hep kahverengi peceteye gelmisti tabi gitmelisin doktor rahimine bakiyor toparlanmis mi yumurtaliklarina dikislerine filan bakiyor bide benden smear testi almisti
balannesiii Elifhfsa kesilir canım bir iki güne 50 gün süren arkadaslarım vardı doktorlarda zaten cok aşırı kan gelmedikce endişelenmeyin diyor😍
Elifhfsa Kuzumveben hiç cagirmadi beni bnde blmyordum bir gidim ozmn sezar yan oldum normal gittim dkişime baktı yolladı mesla
Kuzumveben Elifhfsa bende sezeryan oldum hastaneden cikarken demisti 40in cikinca gel diye bende ayrica dikis kontrolune gitmistim bence sende git onemli bisey
Elifhfsa Kuzumveben tamam canım ben ihmal etmeden gidim sagol bilgi için benim doktor ilgisiz glba sordum okdr gel fln demedi