Sucukluyumurta11 Artık napıcağımı şaşırdım. Oglum 8,5 aylık diş çıkarma dönemindeyiz gece dakka başı kalkıyor aglıyor yoruldum😪
Verdas Sucukluyumurta11 Geçecek annesi sabır.. Biz de öyleydik. Zeytinyağına karanfil atıp bekletip damaklarına sürerdim ben rahatlaması için
Keskeuyusamm Valla 6.hastalık geçiriyor kızım ben de sabaha kadar nöbetteyim. Gözlerim yanıyor uykusuzluktan. O aylarda öyleydi kızım ancak geçiyor