benkullanici07 Yaş 25 ama sorsan dogdum dogalı başım ağrır bizde ırsi anneden cocuga aktarılıyor bu migren annemde ablalarımda anneannemde soy agacimizda var bu illet yaşayan bilir!! tüm ağrılara bedel hiçbirşey fayda etmiyor bi geldiği zaman o ağrı asla kalkamıyorum dünyam başıma yıkılıyor hamileliğim zehir oldu bu migren yuzunden surunerek gecirdim dogurdum o agri geldim mi cocuklarima bakamadigim oldu. Onu bunu cagirdim kalkamiyorum cocuklara bak gel diye Napcam ben bu migrenle. Bi tedavisi gecer yolu yokmu Allah aşkına su yaşımda biktım bu ağrıdan ceken bilir günlerce sürüyor resmen!!!
Ogullarinaasikanne benkullanici07 annemin migreni var çektiklerine sahidim. Migren taşı var trendyoldan bakabilirsiniz annem yanindan eksik etmez onu. Birde tulbente 3-4 tane peceti kolonya ile islatip dizin. Uzerine karabiber dökün alniniza o tulbenti sarin annemi cok rahatlatiyordu cok gecmis olsun
VelardaEdiz benkullanici07 ah ah migren berbat bir şey ne yazık ki kesin bir çözümü yok bana dr 6 ayda bir yapılan bir iğneden bahsetmişti kafaya cesaret edemedim avmigren ve tülbentle gözlerimi bağlayıp karanlığa gömülmeye devam ediyorum tuttukça😂
BabyAsiia benkullanici07 Bunun kesin bir tedavisi maalesef yok keşke olsa. Hele o kriz anı kusturan baş ağrısı felaket. En iyi gelen şey aşırı karanlık sessiz bir ortam 🤷♀️
benkullanici07 Ogullarinaasikanne denedim o yolları sadece rahatlatıyor gecirmez ama.bide o karabiberli kolonya felaket yakiyor. Bunlar deneme yanima seyleri bi ilaci tedavisi ameliyati yok heralde hic ya
Ogullarinaasikanne benkullanici07 kesin bir yöntemi yok canim anneme bir ara hacamat onermislerdi cesaret edemedim gitmedigi doktor kalmadi dedikleri sey aşırı uyarandan uzak kal. Mutluluk sinir ışık ses aklina her ne geliyor ise ama günlük rutinde bunlardan uzak olmak imkansiz
benkullanici07 Ogullarinaasikanne hacamati yaptirdim yaptiriyorumda ama benimki nasil felaketse iyi gelmedj malesef
benkullanici07 VelardaEdiz keske oyle bi imkanim olsa da gecirmeye calissam 2şer 3er tane hap yutuyorum banamisin demiyor.
benkullanici07 BabyAsiia o kriz anı eşsiz anlatilmaz zonklayan şakaklar ve beyinin arka kısmı ve boyun agrisi cabası ölmek istiyorum.o an
Alp657 Bende migren var hamilelik döneminde atağım yavaşladı hormanel sanırım benimki de genetikti hacamatta oldum bilimum çaylar ne varsa migren taşlarını denedim hepsi geçici migren tedavisi oldum o beni biraz rahatlattı başımdan iğne yaptılar yani başım dediysem direk batrmA değil yan şekilde iğne yapılıyor acısı hacamat kadar bile değil o çok etkili oldu bi noroloji uzmanı tarafından yaptırdım 3 seans gittim hamilelikten önce daha önceleri majazik bile kar etmiyordu şimdi parol yetiyor şükürler olsun tedavinin adını öğrenebilirim halalarım da yaptırdılar malum genetik
benkullanici07 Alp657 ay yok majezigi 2 tane yutsam bile gecirmiyor bizdede genetik tedaviyi nerde yaptirdiniz ozelemi gittiniz? Birde igneyi sizmi aldiniz hangi bölume gittiniz Bana kesin dönüş yapın lutfen haber bekliyor olcam lutfen unutmayin
Alp657 Mezoterapi migren için bulunduğun şehirde yapan uzman bi nörolog bulabilirsin şifa olur inşallah
Alp657 Özelde yaptırdım geçen sene muayene ücreti 250 tl idi iğneye de 250 verdim her seans için 500 lira verdim ama devlet hastanesinde yaptırdı halam bi araştır istersen o ücret ödemedi ama her nörolog yapmıyor bildiğim kadarıyla halam araştırmıştı hastanede çalıştığı için bilgisi vardı doktorlardan
RuzgarMommys Bende de hamileyken ve sonrasında çok oldu Yarim ağrı seklinde kafamın yarisi kopmus gibiydi aşırı kötü bisey Kakaolu süt icerdim magnezyum.almış.olursan hizli geçiyor ağrısı. Bide.ben lens kullaanmayi biraktim.kesildi ağrılar.
whitedaisy1 benkullanici07 suan 3 gundur migren agrisiyla cebellesiyorumm iki tane agri kesicilerle idare etmeye calisiyorum sol tarafim ozellikle sol gozum zonkluyorr 💆🏻♀️ Ve kronik benimki maalesef karanlikta da gecmeyen cins benim ki . Agri kesici icmeden asla gecmiyo 🥺
benkullanici07 whitedaisy1 benimde kronik cok kotuyum cidden 3 gun sol tarafim 3 gun sag tarafim agrir dünyam basima yıkılır