Csknaz Honey_mom ben vermedim gece uyurken verdim aşığı olduğu gün cok ağladı huyulsuzlandi ebe verebilirsin demişti bana
Bebek321 Bizim ki çok ateşlenmişti ve sürekli ağlıyordu hastaneye götürdüğümüzde doktor vücudında herhangi bir enfeksiyon varsa onu tetikler demişti hatta crpsi yüksek çıkmıştı 1 gece hastanede serum almıştık iştahsızlık da olduğu için
Annee38 Csknaz bizde dun yaptirdik biraz atesi oldu huysuzlandi kalpol verdim bi cay kasigi uyku yapti sanki biraz da gecmis olsun sizede🌸
Merguse Annee38 tam kac ay kaç günlük acaba benmkisi 3 ay 17 günlükte şehir dısındayım merak ettim 4 ayın sonundamı yoksa bu ayın sonundamı yaptıracagm
Annee38 Merguse bugün tam 4 aylık oldu 3 ay 29 günlükken yaptirdik 3 ayın bitiminde oluyo aralıkta bidaha var aşı takvimi veriyo sağlık ocağinda ki ebe ona gore ilerliyoruz
Honey_mom Kahvecekirdegi 2 tane yapıyolar herhalde aşşağıda bebek takibi var ordan aşı takvimine basarsanız hangi ayında kaç aşı olduğunu görebilirsiniz 🥰