Canım ben bugün çıkarttım kızımı küvözden emzirmek için gömlek giyersen çok daha rahat olursun orada zaten sana önlük giydiriyorlar normal mont gibi giyiyorsun taburcu olurken de ister puset götürün ister ana kucağı isterseniz de battaniye ile alın ben battaniye ile almayı tercih ettim çünkü kızımı hiç kucağımdan ayırmak istemedim