2 buçuk aydır sanmıyorum çünkü pek gelmiyor gecen gün sıkınca sut geldiğini gördüm bende bi on dakika en yüksekte sagdim tabi 1 çay kaşığı anca gelmis ama bir baktım meme ucu şişmiş yarisi 3 gun oldu geçmedi bastırınca acıyor nedir bu yaşayan var mı kanser miyim diye düşünmeye başladım çok evham yaptim