elmalikurabiye bana 2 sene önce kayınvalidem arçeliğin hediye aldı beyaz rengini,çok fonksiyonlu olmasa da aşırı memnunum hem tesisatsız olarak sadece su haznesini boşaltarak kullanıyorum,ama bosch markanın kurutmasını kullanan arkadaşlarımda çok memnunlar.Sanırım beyaz eşya biraz şans işi :)