Esmanrt Sezeryandan 2 ay sonra 10 gün adet oldum duş aldım temizlendim 2gün sonra kahverengi akıntı geldi. Şuan adetim 1 gün geçti aranızda böyle bir durum yaşayan var mı tecrübelerinizi aktarır mısınız?
Kuzeey Düzensizlik olması çook normal. Mesela ben hiç olmadım. Ama olsam da, uzun süre düzensiz olacağını düşünüyorum.
Eylusunannesiii Esmanrt ben sezaryen ameliyatımdan 8 ay sonra oldum🙈 bi arkadasim yasadi boyle bi ay oldu diger ay olmadi flan