30 aylık oğlum gün içinde sabaha uyanma bı on obes dk sarılıp koklama keyif ypma kahvaltı sonrasında biraz odasına gidip dokyorculu oynarız en sevdiğimiz oyun sonra ben işlere girişirim oda toz beziyle toz alır restoranda gibi öyle yemeğimizi bı hikaye uydurarak yada ona gördüğüm rüyayı anlayarak yemegimizi yeriz sonra yer yatağı yapıp rafadan tayfa yada telden istediği geliştirici oyunları oynar bn bu boşlukta kahvemi içerim sonra dışarı çıkarız park keyfimizi yaparız alincak varsa onları alırız sonrasında meyve saati biraz oyun hamuru çizim yaparız ama şundan biraz daha telde oyun oynar o sırada akşam yemeğini hallederim babamız gelir yeni yeriz birlikte muftagi toplarız oglumada köpüklü su yaparim tezgahta plastik tabak veririm yikasin diye sonra yatak odasında Hulk Spiderman oyunumuzu oynarız biraz cikolta biraz süt icip disler fircalnduktan sonra kapanış ♥️