Elisa-_ Bzkya 2 gün oldu yaptirdim aşıdan mi tesadüf mü bilmiyorum ama akşamına öksürük başladı hala da geçmedi
Bzkya Elisa-_ emme reddi sürekli uyku vakitleri ağlama ve uykuya dalamiyo saatlerce sallamam gerekiyo denk mo geldi bilmiyorum ve verilirken ağzın kenarına değdi ilaç kızardı ve hala gecmedi